Voorraad:
Al onze producten zijn in de meeste gevallen uit voorraad leverbaar. Helaas kunnen wij hierop geen 100% Garantie geven. Dit komt doordat wij tevens een Fysieke winkel hebben.
Mocht u zeker willen weten als het product waar u geinteresseerd in bent op voorraad is dan kunt u het beste contact opnemen met ons, dit kan via het contactformulier.
Wat betekenen de verschillende bestelstatussen bij bestelhistorie?
Naast de indicatieve levertijd hanteren wij voor een geplaatste bestelling ook een status. Deze bestelstatus vind je bij bestelhistorie, onder Mijn account. We zullen elke bestelstatus hieronder verder toelichten. Omdat alle levertijden een indicatie geven van de vermoedelijke levertijd, en dus altijd kunnen afwijken van de werkelijkheid, kan het bijvoorbeeld voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, of dat je iets langer moet wachten dan wordt aangegeven.
Betaling ontvangen
Wanneer jouw bestelling op betaald staat, dan betekent het dat wij het orderbedrag van jou inmiddels hebben ontvangen, en dat we er alles aan proberen te doen om jouw bestelling binnen de indicatieve levertijd te leveren.
Geannuleerd
Wanneer jouw bestelling op geannuleerd staat, betekent dit dat jouw bestelling geannuleerd is en wij jouw bestelling niet meer gaan uitleveren.
In behandeling
Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, maar wij hebben deze betaling nog niet mogen ontvangen. Wanneer deze betaling bij ons binnen is, wordt de bestelstatus aangepast naar betaald.
Verzonden
Je hebt je bestelling inmiddels ontvangen, of deze is naar jou onderweg.
Vertraagd
Alle levertijden op onze site zijn een indicatie van de vermoedelijke levertijd. Het kan voorkomen dat de levertijd niet gehaald wordt, omdat het vertraagd is vanuit onze leverancier. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een indicatie van de verwachtte levertijd.